Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímobchod do fáze podpisu, objednávky nebo dohody rozhoduje o obchodních výsledcích jednotlivců icelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména v ;
především skutečný obchodní dopad. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnopomáhá firmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, ale především skutečný obchodní dopad. ;
jednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořenýnové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj proobchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými ;
obchodní úspěch. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Googleklíčových metrik a strategií růstu. Google je platforma, která při správném využití zásadně podporuje obchodní úspěch. ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase neboobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat nadotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit ;
, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníinteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a ;
pomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledkůa posilování obchodních výsledků. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností adůvěře. A právě tyto prvky tvoří základ dlouhodobě úspěšného obchodního vztahu. Business úspěch Businessnebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodovánítyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako ;
laskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazícho důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkaplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřía autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu ;
na etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery iloajální klienty, partnery i zaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitpřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naschopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými partnery pro firmy, které chtějí zvýšit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci na společných hodnotách, může influencer marketing přinést měřitelné a dlouhodobé výsledky. ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenípotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikacia zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů ;
. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerům a spolupracovníkům. To vede nejen kvám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou koučinku, workshopu nebo strategickéhojejich využití v profesním rozvoji. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerůmvztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí ;
propojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodkonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnístrategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cíli. Není to jen o. Online obchodní strategie zahrnuje nastavení cenových modelů, distribučních kanálů, prodejních ;
dosažení obchodních cílů. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Polezákazníka a chytře postaveného marketingového mixu vzniká pevný základ pro růst firmy, posílení značky a dosažení obchodních cílů. ;
nejsilnějších konkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, ale takékonkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, ale také ke ;
. Moderní HR je strategický partner vedení firmy a klíčový nástroj pro její dlouhodobý úspěch. Businesspartner vedení firmy a klíčový nástroj pro její dlouhodobý úspěch. ;
inspirativně na své týmy, partnery i zákazníky. Lidé vnímají jejich energii, rovnováhu a klid, což zvyšujevýkon, ale zároveň působí inspirativně na své týmy, partnery i zákazníky. Lidé vnímají jejich ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu