pomáhá manažerům i týmovým lídrům najít nový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvojinový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvoji potenciálu. V rámci školení získáte praktické ;
– schopnost být plně přítomen, porozumět druhému a reagovat nejen na slova, ale i na emoce a významyklíčových aspektů efektivní komunikace je aktivní naslouchání – schopnost být plně přítomen, porozumět ;
rozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitostinové příležitosti, inspiraci, podporu i know-how. V rámci rozvoje nabízíme konkrétní strategie, jak ;
klíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale inejen navazování nových obchodních příležitostí, ale i dlouhodobou vzájemnou podporu. Na našich ;
Inovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novéstávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímnové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nastávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacím ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zekomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může být ;
možnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenymožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřeny ;
, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, covýsledky – poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné ;
reklamní kampaň skutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělení aslogany firem by měly být jednoduché, emočně nabité, snadno zapamatovatelné a především autentickéskutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělení a konzistentní vizuální ibýt jednoduché, emočně nabité, snadno zapamatovatelné a především autentické. Skvělý slogan dokáže ;
vynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaismysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorbě ;
zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plně. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci i, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu, spokojenost a vnitřní štěstí. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke ;
nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýsilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být ;
narušují či zkreslují přenos informace. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatnákomunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těla. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatná kvalita spojení), jazykové (neporozuměnídezinterpretaci sdělení nebo neúspěšné komunikaci. Nástroje komunikace mohou být verbální (slovní ;
však může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůjednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
a měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správnéměřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné ;
být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem aschopnost říct „ne“, pokud by měl být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nakaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtbýt nástrojem posílení důvěry, autenticity a otevřené spolupráce. Důvěra a vztahy představují ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu