Firemní teambuilding, budování týmu, efektivní vedení týmu, týmová práce - cesta k úspěchu Firemníteambuilding, budování týmu, efektivní vedení týmu, týmová práce - cesta k úspěchu Firemnípodporovat sdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedysdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedy schopnosti ;
hlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk podává špičkový výkon bez vnějšího nátlaku. Pracovní. Pomáháme také rozvíjet koncept „flow“, tedy stav hlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk ;
Work life balance, rovnováha mezi prací a osobním životem, osobní efektivita a produktivita práceWork life balance, rovnováha mezi prací a osobním životem, osobní efektivita a produktivita prácerovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetíženírovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetížení. Naše ;
tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbálníjen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcimanažera, jako je vedení lidí, komunikační schopnosti, schopnost rozhodování, empatie nebo práce s ;
aktivního hledání příležitostí ke zlepšení. Tím posiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchposiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, kterástaví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě ;
nabídku, zákaznické segmenty, kanály, náklady a výnosy. Je ideální pro začínající firmy, které potřebují, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdrojeprvky jejich podnikání – problémy zákazníků, řešení, jedinečnou hodnotovou nabídku, zákaznické segmentya zachycují hodnotu. Zahrnuje devět stavebních bloků: zákaznické segmenty, hodnotová nabídka ;
inovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajík pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikají ztráty a jak je možné je ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
, může to znamenat nutnost přepracovat sdělení, vizuál, cílení nebo samotnou nabídku. CPC – cena za. Pokud je nízká, může to znamenat nutnost přepracovat sdělení, vizuál, cílení nebo samotnou nabídku ;
slogan – krátký, výstižný a zapamatovatelný výraz, který shrnuje podstatu značky či nabídky. Reklamní, výstižný a zapamatovatelný výraz, který shrnuje podstatu značky či nabídky. Reklamní slogany firem by měly ;
. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemsmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být ;
mise Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovýmisjednocují tým. Spojení brainstormingu, vizualizace, práce s myšlenkovými mapami a definice vize a misePole Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
vazbě. Díky CRM lze lépe přizpůsobit nabídku, optimalizovat zákaznickou zkušenost a budovat důvěrufirmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší účinnost než obecná masováspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnývzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s, nákupní historii i zpětné vazbě. Díky CRM lze lépe přizpůsobit nabídku, optimalizovat zákaznickou ;
oboru. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – a. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – a ;
firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde oz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ssystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánío nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšnéargumentace, práce s námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání, které přináší skutečné a trvalé výsledky. ;
, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujerozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
přerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostipřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu