kanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jena jednotlivé fáze přenosu zprávy a na vliv tzv. komunikačního šumu – rušivých elementů, kterétýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacidekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je zpětná vazba, díky které si stranypříkladem je například Shannon-Weaverův model, který poukazuje na jednotlivé fáze přenosu zprávy a na ;
souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikunávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nana kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise námkaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichžoperují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo působí v různých regionech. Firma je ;
inspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, ajejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a tím zvyšuje ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívápomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí naplán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růstkomplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají přesná data ;
příležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a, strategie i inovací a je úzce napojen na celkové směřování firmy. Management a business consultingporadenství není o "hotových návodech", ale o partnerství a spolutvorbě řešení šitých na míruvolbou – a právě proto je důležité mít silného partnera, který vám na této cestě pomůže. Business ;
marketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřezaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňováníklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrýšanci na dohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získátlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, má široké možnosti a očekává profesionální přístupna zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kindividuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu. Firemní workshopy zaměřené na ;
tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategieinspirovat ostatní, vzniká kombinace, která tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery iorganizace. Můžeme je rozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnotyprosperity. Společnosti, které staví na etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují ;
odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů ispoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví nasilném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (např ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmstrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovat. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikafaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytua jejich součin tvoří tzv. RPN (Risk Priority Number) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN, procesu nebo při výskytu neshod. Je základem kultury prevence, týmové spolupráce a orientace na ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu