filozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma zaměří. Každý segment vyžaduje, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prosoftware, ale především strategie a filozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky ;
kanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jena jednotlivé fáze přenosu zprávy a na vliv tzv. komunikačního šumu – rušivých elementů, kterétýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacidekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je zpětná vazba, díky které si stranypříkladem je například Shannon-Weaverův model, který poukazuje na jednotlivé fáze přenosu zprávy a na ;
souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikunávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nana kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
celkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhuzlepšení vztahů, větší motivaci i celkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise námkaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichžoperují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo působí v různých regionech. Firma je ;
inspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, ajejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a tím zvyšuje ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívápomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí naplán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růstzdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
příležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a, strategie i inovací a je úzce napojen na celkové směřování firmy. Management a business consultingporadenství není o "hotových návodech", ale o partnerství a spolutvorbě řešení šitých na míruvolbou – a právě proto je důležité mít silného partnera, který vám na této cestě pomůže. Business ;
marketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřezaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňováníklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrýšanci na dohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získátlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, má široké možnosti a očekává profesionální přístupna zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kindividuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu. Firemní workshopy zaměřené na ;
uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěcho důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkatvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategiehodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdraví(např. rodina, zdraví, seberozvoj) a životní hodnoty, které jsou často kombinací obou a utvářejí našizdravé hranice, vytvářet prostředí důvěry a budovat dlouhodobé, férové vztahy. Profesní etika jena etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery ipomáhá etika nastavovat zdravé hranice, vytvářet prostředí důvěry a budovat dlouhodobé, férové ;
našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů izdravému vztahu k penězům znamená zbavit se omezujících přesvědčení (např. „peníze kazí charakterspoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví nasilném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (např ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmstrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu