kanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jena jednotlivé fáze přenosu zprávy a na vliv tzv. komunikačního šumu – rušivých elementů, kterétýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaciPraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechdekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je zpětná vazba, díky které si strany ;
souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikunávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nana kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise námudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8každodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty neboBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Organizační struktura firmy je zásadním, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichžoperují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo působí v různých regionech. Firma je ;
inspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, aBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Efektivní prezentace firmy je dnesjejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a tím zvyšuje ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívápomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí naplán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Assessment centrum (AC ;
příležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a, strategie i inovací a je úzce napojen na celkové směřování firmy. Management a business consultingporadenství není o "hotových návodech", ale o partnerství a spolutvorbě řešení šitých na míruvolbou – a právě proto je důležité mít silného partnera, který vám na této cestě pomůže. Business ;
marketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřezaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňování. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie obchodu hraje ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternative, které přináší skutečné a trvalé výsledky. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnopostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získástrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchutlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, má široké možnosti a očekává profesionální přístup ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímúspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Techniky uzavírání obchodupoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta k ;
tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategiePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter ainspirovat ostatní, vzniká kombinace, která tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery i. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie PrahaKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobníorganizace. Můžeme je rozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty ;
odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů ia naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Prahaspoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástí ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kterénejistých časech. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví nasilném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (např ;
firmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 BrnoAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmstrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítí ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovat. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikafaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytua jejich součin tvoří tzv. RPN (Risk Priority Number) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN, procesu nebo při výskytu neshod. Je základem kultury prevence, týmové spolupráce a orientace na ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu