aktivního hledání příležitostí ke zlepšení. Tím posiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchposiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, kterástaví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
povědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessnávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu na, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získat nové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. ;
. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemsmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být ;
mise Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéi v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemnímplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
vzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat ;
oboru. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – aa měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – aměřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné ;
firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde oz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce sporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novésystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2Crůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
investice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánováníkaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vje klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorikařízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech. ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánío nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšnéargumentace, práce s námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání, které přináší skutečné a trvalé výsledky. ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujeúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cestrozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
přerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návykypřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
není jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
chce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzepartnery přináší nové příležitosti a posiluje konkurenceschopnost firmy. Kurz obchodních dovednostíkomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémuzaměření účastníci získávají nejen nové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít vinovací. Správně nastavená obchodní spolupráce přináší efektivitu, nové trhy a vyšší hodnotu pro ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty afirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu