druhých a nacházet win-win řešení. Chcete se naučit vyjednávat s větší jistotou a úspěchem? Ozvěte seřešení. Chcete se naučit vyjednávat s větší jistotou a úspěchem? Ozvěte se. ;
dovednosti v oblasti komunikace, uzavírání dohod a vytváření win-win situací. S našimi školeními sevytváření win-win situací. S našimi školeními se naučíte, jak dosáhnout obchodního růstu, využívat ;
Work life balance, rovnováha mezi prací a osobním životem, osobní efektivita a produktivita práceWork life balance, rovnováha mezi prací a osobním životem, osobní efektivita a produktivita práceefektivity, tedy schopnosti dosahovat výsledků s menším vypětím a větším klidem. Učíme, jak efektivněpracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřnírovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetížení ;
tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbálníjen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasemzaujmout, budit důvěru a přesvědčit. Zaměřujeme se na rétoriku, vyjadřování, práci s trémou i zvládánínáročných posluchačů. Manažerům pomáháme prezentovat s přirozenou autoritou a jasným poselstvímpracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální a zapamatovatelný ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcimanažera, jako je vedení lidí, komunikační schopnosti, schopnost rozhodování, empatie nebo práce s, hodnocení a dlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmydlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemní ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřeaktivního hledání příležitostí ke zlepšení. Tím posiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchdlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávat produkty nebo služby s vysokou hodnotou proposiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost práce. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, která ;
růst. V rámci našich kurzů, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas, BMC a Lean Startup metodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikem, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas, BMC a Lean Startupmetodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikem. ;
nejdůležitějších platforem pro interakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktůkampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online iinterakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů nebo služeb. Učíme, jak vytvářets vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online i osobně, abychom vám pomohli nastavit ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
značky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základempřesného cílení na základě demografie, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum ssociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum s personalizovaným sdělením. Reklama na Instagramu ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoudlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám ijednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přespartnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zepřes carousel (více produktů) až po dynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnoukomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býtrůznorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa ;
. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace ssouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezisouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nasoulad činností organizace s interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je ;
. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmisociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abymarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými avyužití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Aby reklama nepůsobila nahodile ;
. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemprofesní směr s osobními hodnotami. Je to hluboká sebereflexe, která vede k autenticitě, naplnění asituaci, prozkoumat různé možnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci ssmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou býtobjevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubili profesní směr s osobními ;
mise Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovýmisjednocují tým. Spojení brainstormingu, vizualizace, práce s myšlenkovými mapami a definice vize a misePole Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoživotě podporuje soustředění, snižuje impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s většímvize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pronavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budováníprofilech, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňujepokročilé filtrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj ;
vzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovatsdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonujetam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlín, který s nimi rezonuje. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu