Business management, business academy a business development patří k základním pilířům úspěšného řízenífirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vefektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy (obchodníinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení ;
až k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbězákazníka od upoutání pozornosti přes vzbuzení zájmu a touhy až k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Jeaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čije více zaměřená na emocionální cestu zákazníka, DAGMAR poskytuje strukturovaný přístup k plánovánífirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenískutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřerozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se častonákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativeto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA ipravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat s ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkyúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimistrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchuspočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci taknebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímcelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vpravý čas „vést klienta k rozhodnutí“. Závěr obchodního jednání tak není manipulací, ale přirozeným ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravévztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímzaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytré ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatnašich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavit, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. V, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálučíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V moderním ;
účinek než klasická reklama. Klíčem k úspěšné spolupráci je autenticita, hodnotová shoda a správné. Takové pozitivní ovlivnění může výrazně urychlit rozhodování zákazníka a motivovat ho k nákupupozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástí ;
, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přisegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býttou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tu ;
především správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bbýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámciklienty a zvyšovat konkurenceschopnost. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8oba přístupy. V B2B je klíčem kvalitní obsah, odborné argumenty, případové studie, SEO optimalizace a ;
zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou adovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičnífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnooslovit – je nutné zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v ;
uplatňuje v potravinářství a farmacii a slouží k identifikaci kritických kontrolních bodů. SWIFTslouží k identifikaci možných poruch, jejich příčin a důsledků ještě předtím, než k nim dojde. Cílemspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikastruktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „proč ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost, kvalita, nákupní záměr a emocionální vazba. Všechny tyto nástroje, metody a modely přispívají krozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám istrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Produktová strategie představuje jeden ze základníchbude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost produktové strategie úzce spojena s online ;
základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jejak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTInástroj, který ulehčuje vzájemné porozumění v pracovním týmu, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivézaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvoji ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodování. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového ;
koučink online jako dostupnou a účinnou cestu k nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě iosobního růstu a změny, kteří přinášejí životní koučink online jako dostupnou a účinnou cestu knalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozumění, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně si naplánovat cestu k cíli, který má pro ně opravdovýpostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho ;
jednotlivci čím dál více využívají online nástroje a platformy k tomu, aby šetřili čas, rozšiřovali své. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchpředstavuje cestu k osobnímu nebo profesnímu růstu prostřednictvím cílené podpory. Kouč pomáhározvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzypůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. V ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanépropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkysítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajívztah. A právě vztah je v digitální době nejcennější měnou. Brand strategie online pak určuje, jak ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu