jednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovat obchodní vztahy, jak vyjednávat tak, aby obě strany bylyspokojeny, a jak vytvářet synergie mezi obchodními partnery. Obchodní koučink vám pomůže zlepšitnaučíte, jak dosáhnout obchodního růstu, využívat synergie mezi různými odděleními i partnery a jakškoleních a kurzech se zaměřujeme na efektivní obchodní jednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovatobchodní vztahy, jak vyjednávat tak, aby obě strany byly spokojeny, a jak vytvářet synergie mezi ;
efektivity, tedy schopnosti dosahovat výsledků s menším vypětím a větším klidem. Učíme, jak efektivněpracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřníefektivity, tedy schopnosti dosahovat výsledků s menším vypětím a větším klidem. Učíme, jak efektivněpracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřní ;
tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbální, které podporuje jejich roli lídra. Učíme, jak přizpůsobit prezentaci konkrétní cílové skupině, jakpracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální a zapamatovatelnýjen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasema jasným poselstvím, které podporuje jejich roli lídra. Učíme, jak přizpůsobit prezentaci konkrétní ;
našich školeních a kurzech se zaměřujeme na inovační strategie růstu, které podporují jak zlepšenístávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímsystematicky, jak rozpoznat příležitosti pro změnu a jak implementovat inovační procesy do každodenníhopodporuje experimentování a ochotu riskovat. Naše kurzy vám ukážou, jak stimulovat kreativitu, jakgenerovat nápady a jak je efektivně uvádět do praxe. Inovace produktu je nedílnou součástí úspěšné ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcikonflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámci našich školení ;
Lean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metodaLean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metoda, jak vytvářejí, dodávají a zachycují hodnotu. Zahrnuje devět stavebních bloků: zákaznické segmentypodnikatelé učí rychle, adaptují a zlepšují. Pokud přemýšlíte, jak založit startup nebo inovovat své, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopit, jak vytvářejí, dodávají ;
inovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajíztráty a jak je možné je eliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovat, analyzovat a optimalizovat jejich procesy, nastavujeme výkonnostní ukazatele a učíme, jak zapojitk pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikají ztráty a jak je možné jeprocesy, nastavujeme výkonnostní ukazatele a učíme, jak zapojit zaměstnance do změn. Lean přístup ;
nebo služeb. Učíme, jak vytvářet obsah, který osloví správné publikum, jak optimalizovat reklamníkampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online iinterakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů nebo služeb. Učíme, jak vytvářetobsah, který osloví správné publikum, jak optimalizovat reklamní kampaně a jak efektivně komunikovat ;
rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit změny. Naši experti poskytují projektové, rozpočtování, koordinace týmů až po rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jaksprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit ;
přicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují napřicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují na ;
nejčastěji používané ukazatele patří CTR (Click-Through Rate) – míra prokliku, CPC (Cost per Click) – cena. Mezi nejčastěji používané ukazatele patří CTR (Click-Through Rate) – míra prokliku, CPC (Cost per ;
, jak může silné sdělení ovlivnit vnímání firmy dlouhodobě. Vytvoření výstižného sloganu je součástíznámých sloganů jako „Just Do It“ (Nike) nebo „RedBull vám dává křídla“ ukazují, jak může silné sdělení ;
nástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců, taknástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců ;
, možné bariéry i způsoby, jak je překonávat. Komunikační proces zahrnuje několik základních prvkůsprávně, je důležité pochopit komunikační proces, jeho strukturu, možné bariéry i způsoby, jak je ;
popularity – jsou ideálním způsobem, jak předat hodnotný obsah, budovat důvěru a stát se expertem v, jak zaujmout publikum. Krátká i delší videa umožňují předat emoce, vysvětlit složité produktya měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správnépopularity – jsou ideálním způsobem, jak předat hodnotný obsah, budovat důvěru a stát se expertem v oborupodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobů, jak ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celé. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datynapříč kanály a neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak ;
. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tulogistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tu nejefektivnější ;
sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čteme neverbální signálydruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nanejen obsah sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čtemeneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a komunikujeme. Přitažliví lidé (a stejně takprincipů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jaksilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu