. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servismožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává uměláChatGPT, AI chatbot, image generátor nebo BI systémy – má v rukou silný klíč k inovaci, automatizaci arychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá inteligencechatbot, image generátor nebo BI systémy – má v rukou silný klíč k inovaci, automatizaci a růstu. ;
prostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovatje cíleně trénovat, rozvíjet prostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešnímDruhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhy ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Businesstestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti Facebook. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky.Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaň ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenádlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýmarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnísilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, býtzákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní ;
vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje.Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovýmprvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdadojde k porozumění, sladění očekávání a hladké spolupráci, nebo naopak ke konfliktům, nedorozuměním a ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) apodporu dlouhodobé udržitelnosti a konkurenceschopnosti firmy. Kombinace více typů auditů v ;
pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytovize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujemelidštějšími. A právě to je základ skutečně udržitelného úspěchu – v životě i v práci.Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempudnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledání ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavenápriorit a kultury organizace. V rámci poradenství navrhujeme a optimalizujeme organizační strukturyMaticová, funkcionální, plochá a liniová organizační struktura podniku - typy organizačních ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jedlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám imnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmoutzapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, anebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i jednotlivcům budovat ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizacezdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyššívýkonnosti jednotlivců a týmů, ale i v dlouhodobé stabilitě a konkurenceschopnosti celé organizace, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení především ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojenídovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení. Akademie bývají často ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čifirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech aaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčnímprostředí. V marketingových workshopech a konzultacích se tyto modely osvědčují nejen jako teoretické ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnukomunikovat, zvládat emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní rolidruhé strany a efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimispočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apřesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholením ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životětvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé, které v sobě kombinují integritu, důslednost, hodnoty a zároveň schopnost strhnout ostatníPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěch ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. V. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobnímživotě, v týmu i v celé společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí ;
, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vpříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním neboplánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale ischopnosti ji správně komunikovat a nacenit. V prostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost ;
digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizníchjen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svouInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu