inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servispřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítězákladě prediktivní analýzy. AI technologie se tak postupně integrují do každodenního fungování firem(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péči ;
neznamená jen logické uvažování nebo schopnost učit se. Moderní pojetí inteligence zdůrazňuje různé jejídané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidským, ať už osobních, nebo profesních. Umožňuje budovat důvěru, pracovat se zpětnou vazbou, zvládatrozhodnutími, přijímá zodpovědnost a dokáže se ozvat, když je potřeba. Není arogantní – jehojistota vychází z vnitřního poznání, nikoliv z potřeby se prosazovat na úkor druhých. Sebedůvěra je víra ;
cílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhosprávu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníkysociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), segmentace trhu, segmentacefilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně. Správná segmentace umožňuje ;
, schopnost klást otázky, parafrázovat a přizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadnítýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacipřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechnyvztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danásouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikufirmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzena kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledáníprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů aimpulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí seúhel pohledu. Rozvíjením vděčnosti se posiluje pozitivní naladění, spokojenost a vnitřní štěstí. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o hlubší rozměr. Pomáhají nám stát se ;
rychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavenáorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanců. Týmy pracují samostatněji, rozhodování je rychlejší a motivace často vyšší. Tento model sefungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. ;
, co se jich dotkne, a co si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytellingzapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, aco si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytelling patří mezi ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacípomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí nazdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
schopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, službyvýsledky nebo zvládnout změny. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zaváděnívlastního rozvoje, strategického myšlení a externí expertizy se promítá do lepší výkonnosti, motivace. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení i schopnost pracovat se změnou. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejném prostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vesrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikacekonzultacích se tyto modely osvědčují nejen jako teoretické rámce, ale především jako praktické ;
rozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se častonení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častoflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňovánívztahu. Profesionální přístup po uzavření obchodu často rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí, zdavás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, ale ;
. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zse vyvést z míry, ale zároveň vnímat emocionální rovinu druhé strany je klíčová. Emoce jsou ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimia metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať už se jedná o speciální nabídky, benefityautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností aklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcemuž se jedná o speciální nabídky, benefity, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby ;
uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravéo důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkavnitřní stav, který nevzniká z vnějšího uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými. Když se spojí silný charakter, zdravá dávka ambice, schopnost vytvářet spokojenost a přirozeně ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkydefinované hodnoty nám pomáhají orientovat se ve složitých situacích, stanovovat priority a jednatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním ;
tvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele nebonašich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitse omezujících přesvědčení (např. „peníze kazí charakter“), osvojit si finanční gramotnost anákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navícmanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů i ;
Influenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsousledujících. Právě díky této komunitě a schopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennýmiBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástíschopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými partnery pro firmy, které chtějí zvýšit ;
kampaní nebo úspěšnost produktu. Pravděpodobnost se pak uplatňuje při řízení rizik, tvorbě scénářů. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde se„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi inovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšími ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu