projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme narizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchudržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti v oblasti projektového řízení nebokontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Nasprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit ;
optimalizaci podle výkonu. Nabízíme firmám komplexní podporu v oblasti Instagram marketingu – odfirmám komplexní podporu v oblasti Instagram marketingu – od tvorby strategie, nastavení profilu ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jetím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i– aby jejich značka nezanikla v šumu informací, ale zazářila příběhem, který rezonuje. Business úspěch ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Businesstestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti Facebook. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prozákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítiwebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita amožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenyhraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Pro ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správně, ale především zlepšení návratnosti investic (ROI) a přeměna kliknutí v konkrétní výsledky – poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, cojde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítíchnávštěvnosti, ale především zlepšení návratnosti investic (ROI) a přeměna kliknutí v konkrétní ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) anebo úřady. Význam auditu nespočívá jen v kontrole, ale především v prevenci, posílení důvěryhodnosti ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmiv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocípovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň, který vyžaduje znalost cílové skupiny, hodnot značky a jejího unikátního přínosu. V moderním ;
) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemvynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaipodporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubilisituaci, prozkoumat různé možnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujísměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci vrozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží k, hodnotou, účelem. Jasně formulovaná vize a mise slouží jako kompas v rozhodování, posilují motivaci atýmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu s ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujecelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhupomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujei obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechnavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budování, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnovizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenádlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýmarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnísilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdadigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní nasloucháníproto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategiePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci ;
marketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jefungují jako katalyzátory zájmu a pozornosti. Podcasty v posledních letech zažívají obrovský nárůstpopularity – jsou ideálním způsobem, jak předat hodnotný obsah, budovat důvěru a stát se expertem vumožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobřecopywriting pomáhá nejen v kampaních, ale i při tvorbě webů, popisů produktů, blogů, e-mailů či ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládatprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímzaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytré ;
především správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bbýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámcioba přístupy. V B2B je klíčem kvalitní obsah, odborné argumenty, případové studie, SEO optimalizace a. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně ;
zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou adovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičníoslovit – je nutné zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě vúspěšnost. Důležitým faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu