vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získáa řešení, která zákazník díky produktu získá. Klíčové je umět vyjádřit „proč právě my“ – jedinečnou ;
vytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Tanabízeného řešení. Mezi osvědčené techniky uzavírání obchodu patří např. shrnutí benefitů, testovací. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéočekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnost vytvářet win-win řešenídůvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu nabízeného řešení. Mezi ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchhodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem kúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je torozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuklíčem ke změně celého osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co ;
firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je klíčem k udržitelnému úspěchua naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebo firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic jeprostor pro kreativitu, podnikání, inovace a naplňování osobního i firemního potenciálu. ;
. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přihraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dati optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je více, dlouhodobé vztahy a komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé ;
, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemní kultura, kterázapojení do inovací, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemnípropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značkyjsou také úzce propojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůTypologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůje to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice, nastavování způsobu komunikace a řešení, nastavování způsobu komunikace a řešení krizových situací. Naším cílem je přinášet lidem hlubšíčleny týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích – ať už partnerských, přátelských nebo ;
-commerce zahrnuje výběr vhodné platformy, technické řešení (open source vs. SaaS vs. vlastní vývoj, technické řešení (open source vs. SaaS vs. vlastní vývoj), design a UX, strukturu kategorií a produktových ;
a konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění procesů i rozšířeníflexibilní, inovativní a konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění ;
diskuse a efektivní řešení složitých výzev. Naučit se myslet kriticky neznamená být negativní, aleefektivní řešení složitých výzev. Naučit se myslet kriticky neznamená být negativní, ale naopak – znamená– fenomén, který dnes ovlivňuje nejen politiku a média, ale i firemní rozhodování, marketing a PR, který dnes ovlivňuje nejen politiku a média, ale i firemní rozhodování, marketing a PR. Umět si ověřit ;
Firemní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchkandidáty, ale především osobnosti, které zapadnou do firemní kultury, sdílí hodnoty organizace a majíspokojenost a urychluje integraci do týmu. Zde se promítá i síla firemní kultury – tedy nepsaných pravidelfiremní kultura podporuje důvěru, spolupráci, loajalitu a angažovanost. Strategické řízení lidských ;
na krizové situace s chladnou hlavou, nacházet řešení tam, kde jiní vidí jen problémy, a zároveň si. Silná odolnost umožňuje reagovat na krizové situace s chladnou hlavou, nacházet řešení tam, kde jiní ;
firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní kultury. Pomáháme firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní ;
, loajalitu a dlouhodobý výkon. To vše vytváří půdu pro naplnění osobního i firemního potenciálu. Manažeřipodporují kreativitu, loajalitu a dlouhodobý výkon. To vše vytváří půdu pro naplnění osobního i firemního ;
, ale také vypracovat konkrétní řešení přizpůsobená individuálním potřebám a cílům. Díky našimtaké vypracovat konkrétní řešení přizpůsobená individuálním potřebám a cílům. Díky našim školením ;
prezentaci řešení, zvládání námitek až po uzavírání obchodu. Školení jsou praktická, interaktivní ase zákazníkem, přes efektivní prezentaci řešení, zvládání námitek až po uzavírání obchodu. Školení ;
, rozvoj firemní kultury a vytváření prostředí, kde lidé chtějí a mohou podávat maximální výkon. Klíčovémanažerské kompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenstvídlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemníkompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenství, online i osobně. ;
. Nabízíme individuální i firemní koučink a mentoring, které přinášejí konkrétní nástroje a strategie proindividuální i firemní koučink a mentoring, které přinášejí konkrétní nástroje a strategie pro ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu