, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, covýsledky – poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutnétlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správně, ale především zlepšení návratnosti investic (ROI) a přeměna kliknutí v konkrétní výsledky – poptávkyjde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujei obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechnavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budování, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnovizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetmentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetdovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomou ;
možnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenymožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenyGoogle hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prozákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítiwebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita a ;
inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebopřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěmožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládatprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zefirmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Businesskomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býttestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti Facebook ;
dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýsilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, býtstrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenámarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdanarušují či zkreslují přenos informace. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatnákomunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těladigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní nasloucháníproto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategie ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) anebo úřady. Význam auditu nespočívá jen v kontrole, ale především v prevenci, posílení důvěryhodnosti ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuzlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plněvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižuje. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci icelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhu ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodouvšak může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůpůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jetím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i– aby jejich značka nezanikla v šumu informací, ale zazářila příběhem, který rezonuje. Business úspěch ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizace(assessorů), kteří dokážou chování účastníků vnímat v kontextu reálných pracovních situací, nikoliv jensystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojení ;
firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčnímaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteříaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se častoklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkanejvětších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není jen ten, kdo dokáže dobře ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat s ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkypřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu ;
Techniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímcelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vtaké řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu