Brně a Praze nebo online podle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přinášípodle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přináší měřitelné výsledky. Chcete rozvíjet svůj tým a posunout vaši firmu dál? Ozvěte se. ;
. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, která staví na principu, že skutečné zlepšení začíná tamstaví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
a řízení projektů znamená správné plánování, organizování a kontrolu, což zajišťuje, že každýkontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zerůznorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa ;
zobrazení. Vysoká CTR značí, že je vaše reklama relevantní a zaujala cílovou skupinu. Pokud je nízkákliknutí k počtu zobrazení. Vysoká CTR značí, že je vaše reklama relevantní a zaujala cílovou skupinu ;
podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze z výkonu, ale i z vnitřního klidujednotlivců, ale i manažerů a podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze z ;
skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání) zajišťuje, že firma nevytváří „pro) zajišťuje, že firma nevytváří „pro všechny“, ale pro ty správné – což přináší lepší výsledky i vyšší ;
zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žefirmy vědí, že obchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných ;
Pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zePravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy ze školních lavic ;
vyjednávací výhodu, protože s námi budou lidé chtít jednat znovu. Spolupráce, která vychází zevychází ze vzájemného respektu, jasně formulovaných cílů a ochoty najít společnou cestu, má mnohem ;
uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravévnitřní stav, který nevzniká z vnějšího uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými ;
předpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životnípředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní ;
pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora ;
určuje pravděpodobnost, že selhání bude včas zachyceno. Každému faktoru se přiřazuje číselné hodnocení, a schopnosti detekce (Detection), která určuje pravděpodobnost, že selhání bude včas zachyceno ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenístrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Produktová strategie představuje jeden ze základních ;
optimalizovat své aktivity. Zároveň vytváří ucelený obraz značky a zajišťuje, že každá aktivita – odplánovat, měřit a optimalizovat své aktivity. Zároveň vytváří ucelený obraz značky a zajišťuje, že ;
vzdělávání dospělých. Celoživotní rozvoj kompetencí zaměstnanců zajišťuje, že firma drží krok s vývojemrozvoj kompetencí zaměstnanců zajišťuje, že firma drží krok s vývojem trhu, novými technologiemi i ;
likvidita může signalizovat, že firma má problémy s cash flow a může se dostat do platební neschopnosti. Naopak nadměrně vysoká likvidita může znamenat, že firma nevyužívá své prostředky efektivně(cash ratio). Příliš nízká likvidita může signalizovat, že firma má problémy s cash flow a může sedostat do platební neschopnosti. Naopak nadměrně vysoká likvidita může znamenat, že firma nevyužívá ;
online světě totiž platí, že hranice mezi odborníkem a klientem, učitelem a studentem, koučem amoderním přístupem. V online světě totiž platí, že hranice mezi odborníkem a klientem, učitelem a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu