je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace ssouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezihospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit na ;
, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro zklidnění mysli, snížení stresu apřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i keimpulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytovýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení azaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasněhodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní prostředí. Větší organizace mohou mít problém sstruktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělenírychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivní– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působídlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje propředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví i. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využíváschopnosti, úroveň týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, kterázaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top ;
datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmia manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxízvyšování hodnoty pro zákazníky. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení ipro růst a rozvoj organizací. Ať už jste majitelem firmy, manažerem nebo podnikatelem, investice dotvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkými kompetencemi (leadership ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkasrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyřady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attentionstrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují, analytické jako DAGMAR nebo strategické jako Porterův model – tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřea přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod ;
s námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednáváníargumentace, práce s námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání, které přináší skutečné a trvalé výsledky.Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany ;
, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní aúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovaly, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen oklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání izjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotoui v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrempřekonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujesilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
z momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami as respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatna lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravímorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímjsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Pro ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatvytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firempříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebopsychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší prostor pro kreativitu, podnikání, inovacejedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní amyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influencery ;
zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývojeúspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro každodenní ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti spraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ss jinými firmami (B2B), kvalitní marketingová strategie je základem úspěchu. Díky vhodně zvolenému ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcepropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značkystrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíkoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postaveníhladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedynejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějí, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje sna provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
kritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci sproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoproduktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu