potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
povědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessnávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu na, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získat nové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. ;
zákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datechzákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datech ;
funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA pomáhározumět tomu, co funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA ;
návrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysystémy, zabezpečení dat, procesy související s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorbě ;
nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat. Umožňuje firmám sbírat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chovánírozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
a měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správnéměřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujeteporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novépracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhu, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě datinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostiještě větší přesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením nazcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývojpřesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením na základě ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
není jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
chce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzepartnery přináší nové příležitosti a posiluje konkurenceschopnost firmy. Kurz obchodních dovednostízaměření účastníci získávají nejen nové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít vinovací. Správně nastavená obchodní spolupráce přináší efektivitu, nové trhy a vyšší hodnotu proobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíle ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty afirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání ;
nových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří ktrhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovéstránkami a systematicky je vede k vyšším výkonům a zodpovědnostem. Adaptace nových zaměstnanců je dalšírozvoj kompetencí zaměstnanců zajišťuje, že firma drží krok s vývojem trhu, novými technologiemi i ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu