vedou k pozitivnímu výsledku pro všechny zúčastněné. Na školení se zaměřujeme na praktické příkladymotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímu ;
Obchodní vztahy a spolupráce jsou základem každého úspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu jeoptimalizovat obchodní procesy pro efektivitu. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednáníúspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu je klíčové budování silných vztahů, které umožní. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednání přináší nejen finanční úspěch, ale i stabilitu ;
rovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetíženírovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetížení. Naše ;
v Brně a Praze představují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemnípředstavují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemní vzdělávání dnes není jen o ;
stávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímstávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacím ;
ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenční, ne z domněnek. Systém řízení kvality podle zásad GEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímu, školení Kaizen a GEMBA KAIZEN metod, konzultace k nastavení metrik kvality i zefektivněnízlepšování. Moderní řízení kvality vychází z ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitěGEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímu snižování chybovosti, zvyšování produktivity ;
inovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajík pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikají ztráty a jak je možné je ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních azákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na moderní ;
manažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
sdělení a výzvu k akci. Úspěšná reklamní kampaň vyžaduje testování variant, vyhodnocování výsledků anebo kolekce. Klíčové je mít jasný cíl, poutavý vizuál, silné sdělení a výzvu k akci. Úspěšná ;
Facebook reklamu je důležitý nejen správný formát, ale také silné sdělení, vizuální kvalita, výzva kformát, ale také silné sdělení, vizuální kvalita, výzva k akci (CTA) a optimalizace výkonu podle ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akciza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidí, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtuefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde o ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
Ikigai - cesta k úspěchu, Ikigai koučink - vášeň, silné stránky a přínos, Grow model (metoda Grow) Ikigai - cesta k úspěchu, Ikigai koučink - vášeň, silné stránky a přínos, Grow model (metoda Grow. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemnástrojem k objevování vnitřní motivace a nalezení udržitelné cesty k úspěchu. Koučink podle Ikigaiprofesní směr s osobními hodnotami. Je to hluboká sebereflexe, která vede k autenticitě, naplnění a ;
podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběplánování – pomáhá si představit ideální stav a směřovat k němu konkrétními kroky. Fantazie zaserozšiřuje možnosti, otevírá cestu neotřelým myšlenkám a inspiruje k tvořivosti. Myšlenkové mapy jsourozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží ktýmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu s ;
dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledáníhlubšího smyslu života jako k cestě k vnitřní rovnováze, duševní pohodě a osobnímu růstu. Tytopřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i kemezi cíli a přijetím toho, co již máme. Hledání smyslu života – osobního „proč“ – je klíčem kBrno Královo Pole V rychlém tempu dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness ;
komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategie a. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datpotřebám zákazníků a cílená komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jenzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
dojde k porozumění, sladění očekávání a hladké spolupráci, nebo naopak ke konfliktům, nedorozuměním azpětná vazba, díky které si strany mohou ověřit, zda došlo k porozumění. Komunikační modely tento, formální postupy). Tyto překážky často vedou k dezinterpretaci sdělení nebo neúspěšné komunikaci. Nástroje, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání amohou ověřit, zda došlo k porozumění. Komunikační modely tento proces znázorňují schematicky – známým ;
na šíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat knapsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionálníprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástroješíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat k ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu