odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační toky, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existujevšak může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůprvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělení odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichž ;
tvář, přibližuje její vznik, poslání, hodnoty i smysl, a dokáže zákazníky nejen informovat, ale itím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhoprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to dělámedlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenípředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví ipřesná data, snižují riziko chybného rozhodnutí a posilují výkonnost celého týmu i organizacepomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí nazaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top ;
, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmu, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vefektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy (obchodní. Akademie bývají často modulově rozděleny, zahrnují workshopy, případové studie i individuální ;
. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteříakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní formařady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attention ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníkanákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka flexibilně reagovat narůstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Profesionální obchodník dneška není jen ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA ikaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemvlastní BATNA i pravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu ;
prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Ty musí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřenéargumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předánípřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýpracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, žeprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojů ;
obchod do fáze podpisu, objednávky nebo dohody rozhoduje o obchodních výsledcích jednotlivců idobě, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnosttaké řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci smotivací, rozvoj individuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouzei v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchpak není jen o dosažení cíle, ale také o cestě – o růstu, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti ;
a svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celés respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovataž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionála. Profesní etika podporuje čestnost, objektivitu, diskrétnost, férovost i schopnost říct „ne“, pokud by měl ;
našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitvytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navícprostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem kombinace odbornosti, leadershipuměly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovat ;
publikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytickéoblasti investují systematicky, mohou získat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a její ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní amyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a zisková, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitusegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhobýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnézásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žekoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postaveníkonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačítomto kontextu hraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějísystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují nákladyna provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
vnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customerrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýmproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i manažerům pomáhají nejen porozumět trhu a ;
Sebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás mázákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacívýjimečně praktický vhled do fungování jednotlivce i týmů. Díky tomu mohou lidé lépe porozumět svým silnýmefektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení seminářů, workshopů a individuálních konzultacíkrizových situací. Naším cílem je přinášet lidem hlubší porozumění sobě i druhým. Věříme, že ;
obchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis iprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu