pomáhá manažerům i týmovým lídrům najít nový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvojinový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvoji potenciálu. V rámci školení získáte praktické ;
schopnosti dosahovat lepších výsledků společně než jednotlivě. Když lidé táhnou za jeden provazdosahovat lepších výsledků společně než jednotlivě. Když lidé táhnou za jeden provaz, roste výkonnost ;
koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet si disciplínu irozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitosti. Naše školení a koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržetnové příležitosti, inspiraci, podporu i know-how. V rámci rozvoje nabízíme konkrétní strategie, jak ;
klíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale inejen navazování nových obchodních příležitostí, ale i dlouhodobou vzájemnou podporu. Na našich ;
Inovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novéstávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímnové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nastávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacím ;
ověřit svou myšlenku bez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) je). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktbez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) je komplexnější nástrojriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
kvality a snižování chybovosti v procesech. Společně tvoří silný rámec pro zlepšování výkonnosti aprocesech. Společně tvoří silný rámec pro zlepšování výkonnosti a inovace. Procesní řízení je klíčem ;
Dovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojeDovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojemanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme nakontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na ;
povědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessnávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu na, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získat nové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. ;
se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danáhospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditporadenská společnost – a jeho výsledky slouží také externím subjektům, jako jsou investoři, bankyopatření ke zlepšení. Povinný audit se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností neboúčetnictví, výkazů, daňových dokladů a hospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné ;
Reklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plánReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán Reklamní kampaňreklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivéaktuálních kampaní. Publikační plán zajišťuje konzistenci komunikace, lepší plánování zdrojů akampaně, silné slogany, identifikovat trendy a vytvářet publikační plány, které zvyšují dosah, důvěru i ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorbě ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvojeMeditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů apomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytopohodě a osobnímu růstu. Tyto principy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen ;
nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmynázvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelů, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohounebo názvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních ;
organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchfungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. ;
marketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, kterýa měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správnémarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který pomáháměřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné ;
společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyaž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionálazásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. V„měkké téma“, ale o pevný základ důvěry, reputace a dlouhodobé prosperity. Společnosti, které stavíživotě, v týmu i v celé společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí ;
marketingového poradenství firmám pomáháme vytvořit smysluplné strategie, navrhnout marketingový plánporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novémarketingový plán, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů arůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhucílů a společný rozvoj přináší oběma stranám vyšší přidanou hodnotu a stabilitu. Kooperace se zákazníky, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemní kultura, která ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu