vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firem“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen profirmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatprostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem kombinace odbornosti, leadershipuodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmy ;
Influenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřátele, jejichž názor má váhu. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy většízákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněnákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influencery. Dnešní zákazník očekává autenticitu, osobní přístup a reálnou hodnotu. A právě to influenceři díky své ;
školních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení a. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tunebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení a strategickéhologistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tu nejefektivnější, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky ;
cílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing je orientovanýkomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je vícepraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce sznalosti s praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je topomáhá firmám lépe cílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhunavázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční, aproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnéfaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou apropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značky ;
FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kterátéto metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavitse určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu, procesu nebo při výskytu neshod. Je základem kultury prevence, týmové spolupráce a orientace nastruktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „proč ;
-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociacemodely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jakklíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost, organickém dosahu a technických nedostatcích webu. Při tvorbě produktové strategie je užitečnévnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer ;
je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice, nastavování způsobu komunikace a řešenívětší autenticitu v jednání. Pro manažery je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerům a spolupracovníkům. To vede nejen kskutečné sebepoznání je klíčem ke kvalitní práci, smysluplným vztahům a harmonickému životu. A právě v toma spolupracovníkům. To vede nejen k lepší spolupráci, ale také k většímu respektu k rozdílům a ;
Elektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikáníobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýzaprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a(ROI) a zákaznická spokojenost (např. pomocí NPS). Kvalitní e-shop je postaven na přehlednosti ;
práci. Životní koučink je především o porozumění sobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co náspráce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodoběsobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečněpostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na ;
jednotlivci čím dál více využívají online nástroje a platformy k tomu, aby šetřili čas, rozšiřovali svébez geografických omezení a přizpůsobit formát i obsah konkrétním potřebám. Online poradenství jesložité logistiky. Online mentoring je cenným nástrojem zejména pro začínající podnikatele, mladésetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučink pakonline koučinku je flexibilita, diskrétnost a možnost snadno zařadit pravidelná setkání i do nabitého ;
strategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní a cílený plán, kterýidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat nadůsledně realizované strategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní akonkurence. Vizuální identita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše jemarketingová strategie je základem digitálního úspěchu. Definuje, komu komunikujeme, co komunikujeme ;
zvládá závazky, zda je zisková a stabilní. Mezi nejdůležitější finanční ukazatele patří rentabilitajeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti. Vedle toho se sleduje i– například drží příliš mnoho hotovosti místo toho, aby investovala do rozvoje. Zadluženost vyjadřuje míruvýrazně pomoci růstu firmy a zvýšit její výnosnost. Klíčem je vyváženost a schopnost dobře řídit rizika. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité pravidelně sledovat a vyhodnocovat ;
to myslet vědomě, přesně, tvořivě a nezávisle. Důležitou součástí našich tréninků a konzultací je, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázkynejsilnějších konkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, ale takénaopak – znamená to myslet vědomě, přesně, tvořivě a nezávisle. Důležitou součástí našich tréninků ainformacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázky, pracovat s více ;
profesionality firmy. Obchodní cíle určují směr a ambice firmy. Jsou to měřitelné výsledky, kterýchzásadní roli v rozvoji podnikání. Jsou to nejen zákazníci, ale i dodavatelé, distributoři nebocíle určují směr a ambice firmy. Jsou to měřitelné výsledky, kterých chce firma dosáhnout – zvýšenípodnikání. Jsou to nejen zákazníci, ale i dodavatelé, distributoři nebo spojenci, se kterými firma sdílíObchodní prostředí se neustále mění, a proto je nezbytné mít pevně zakotvený rámec, který zahrnuje nejen ;
nových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří kŘízení lidských zdrojů je klíčovým prvkem úspěšného a udržitelného rozvoje každé firmy. Nejde jen o. Získávání a výběr zaměstnanců je prvním klíčovým krokem. Cílem je najít nejen odborně způsobilé, pracuje s jejich silnými stránkami a systematicky je vede k vyšším výkonům a zodpovědnostem. Adaptace, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba ;
jen cvičení nebo diety. Je to komplexní přístup k životu, který zahrnuje rovnováhu mezi prací aživotní styl je proto mnohem víc než jen cvičení nebo diety. Je to komplexní přístup k životu, který, koučink a mentoring vám nabídnou cestu, jak to dosáhnout. Společně nastavíme strategie, které vámnáročném prostředí, naše školení, koučink a mentoring vám nabídnou cestu, jak to dosáhnout. Společnělidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostává až na druhou kolej. Přitom právě ;
přemýšlí o tom, jak být influencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působíinfluencer je ten, kdo nejen propaguje produkty a služby, ale především inspiruje, motivuje a vytvářísledujících, přinášet hodnotný obsah a dlouhodobě si udržovat důvěru. Úspěšný influencer je ten, kdo nejensítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky aprostřednictvím videí, recenzí či tutoriálů. Instagram je ideální pro vizuální obsah, storytelling a budování ;
si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o sobětak, aby si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak opodnikatele. Znalost sebe sama není luxus – je to základní nástroj sebeřízení, zdravého rozhodování, duševní a emoční potřeby. Je to schopnost přijímat sebe sama se silnými i slabými stránkami, umět sidnes není "měkké". Naopak – je to tvrdý základ úspěšného leadershipu, podnikání i života. Pomáháme ;
často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní vnitřní stav je tím, covnitřní stav je tím, co nás přirozeně vede k lepším rozhodnutím, kvalitnějším vztahům a udržitelnému, radost, intuice, důvěra, pozitivní emoce a dobrý pocit – to nejsou jen slova plná inspirace, ale, loajalitu a dlouhodobý výkon. To vše vytváří půdu pro naplnění osobního i firemního potenciálu. ManažeřiKrálovo Pole Harmonie, radost, intuice, důvěra, pozitivní emoce a dobrý pocit – to nejsou jen slova ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu