prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání a ;
finanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy auditů, jako jsou personální čiprocesní, protože přinášejí důležité informace o stavu a výkonnosti firmy. Dobře provedený audit pomáháexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vhospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná v ;
přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i ke. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise nám, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestukaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
struktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělenívelikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelůrychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativnípůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastnímezi prioritami. Výběr vhodné organizační struktury by měl vycházet z důkladné analýzy cílů firmy ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jeEfektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivní– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskouprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávajízaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro topzískat skutečný obraz o schopnostech, motivaci a potenciálu lidí. Firmy, které je využívajíkomplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají přesná datacelé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top management a ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodníchschopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby, procesy i obchodní modelyfirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firem, startupů a značek, které chtějí „vybočit z, řízení a vyhodnocování kampaní. Umožňuje firmám lépe měřit dopad reklamy a optimalizovat rozpočty izákazníků, hrozbu substitutů a rivalitu mezi stávajícími konkurenty. Tento model pomáhá firmám lépefirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a ;
firmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímrozhoduje o stabilitě a růstu firmy. Efektivní obchodní proces zahrnuje celou řadu kroků – od vyhledánínákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientůklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkaklientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se často rozhoduje o stabilitě a růstu firmy ;
každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubšíargumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání. Klíčové je umět vyjádřit „proč právě my“ – jedinečnou hodnotu, která firmu nebo obchodníka odlišujehodnotu, která firmu nebo obchodníka odlišuje od konkurence. Psychologie prodeje je komplexníinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím ;
– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástrojetechnik, dovedností a leadershipu tvoří základ úspěšného obchodního fungování celé firmy. Businessobchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétníleadershipu tvoří základ úspěšného obchodního fungování celé firmy. ;
značky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémkomunikujeme. Přitažliví lidé (a stejně tak značky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje ;
osobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu afirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ovývoj daného společenství. V osobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmáchz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatvytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmy ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitmyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétopřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naschopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými partnery pro firmy, které chtějí zvýšitschopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do této oblasti investují systematicky, mohou ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyAnalýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zestrategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní anejefektivnější. Ekonomika a efektivní řízení firmy: Ziskovost, produktivita a udržitelnost Ekonomika je ;
řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépena prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy aporadenství, workshopy a školení pomáhají firmám porozumět rozdílům mezi B2B a B2C marketingem apředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2B. Instagram, Facebook, TikTok), influencerech, slevách, recenzích a zákaznické zkušenosti. Firmy, které chtějí ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnézásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou afirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují. FMEA pomáhá firmám předcházet chybám, snižovatkvalitu. Kromě FMEA existuje řada dalších metod, které pomáhají firmám a manažerům při řízení rizik aImpact Analysis (BIA) se soustředí na analýzu dopadů rizik na provoz a finance firmy. Metody jako FMEA. FMEA pomáhá firmám předcházet chybám, snižovat náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost apomáhají firmám a manažerům při řízení rizik a kvality. Mezi známé patří například FTA (Fault Tree ;
potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujevycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a jejífirmy podle čtyř kritérií – finanční síly, konkurenční výhody, stability prostředí a atraktivityrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ifirmy. Dobře nastavená produktová strategie propojuje potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu