tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
jednotlivce. LinkedIn je také klíčovým prostorem pro rozvoj kariéry – osobní i manažerské. Umožňujepříležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj profirmy nebo jednotlivce. LinkedIn je také klíčovým prostorem pro rozvoj kariéry – osobní i manažerskézdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravístresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery i každého, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdravístresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery i každého ;
připravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péčiUmělá inteligence - chat gpt, chat gpt 4, ai chatbot, ai image generator, Business inteligence ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání ;
nejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace je základem výkonnýchpřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny ;
principy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů ajednotlivců, ale i manažerů a podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze zkultivaci empatie, klidného vedení a emoční inteligence. Mindfulness, tedy všímavost, je schopnostk prevenci vyhoření, ale i ke kultivaci empatie, klidného vedení a emoční inteligence. Mindfulness ;
. vedoucího oddělení a projektového manažera. Tento model umožňuje efektivní využití kapacit astruktury. Zaměstnanci mají často dva nadřízené – např. vedoucího oddělení a projektového manažera ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenímanagement a liniové manažery. Pomáhají identifikovat budoucí lídry, plánovat personální kapacity, řídit, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímliniové manažery. Pomáhají identifikovat budoucí lídry, plánovat personální kapacity, řídit změny ;
, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmudatech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmiefektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy (obchodnía manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteříprostředí. Každý z těchto konceptů má své specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cennémarketéra, manažera i podnikatele, kteří chtějí vytvářet silné, efektivní a měřitelné marketingové strategie. ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoz důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocírozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník je nejen výborný komunikátor, ale také dobrý, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník je ;
také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem čísel, ale lídrem, který rozvíjí svéinteligenci, empatii a schopnost číst mezi řádky. Zásadním faktorem dlouhodobého obchodního úspěchu je všakdůvěry. A to vyžaduje nejen obchodní dovednosti, ale také emoční inteligenci, empatii a schopnost ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
specifickým rozšířením etiky do pracovního a odborného prostředí. Každé povolání – od manažera přes lékařepovolání – od manažera přes lékaře až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemjednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění může ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní aStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dati inovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšímimyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a ziskováStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, nikoli pouze ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu