prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda), kulturní (rozdíly ve vnímání, hodnotách, neverbálních projevech) nebo organizační (hierarchie, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání apojmům), psychologické (předsudky, stres, nedostatek důvěry), kulturní (rozdíly ve vnímání, hodnotách ;
, organizační strukturu, kompetence zaměstnanců a HR procesy. Odhaluje slabá místa ve vedení lidí a přinášímísta ve vedení lidí a přináší návrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí senadhledem. Ve firemním prostředí se mindfulness stále častěji zařazuje do programů well-beingu a ;
. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
řízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, strategie i inovací a je úzce ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má konkrétní sdělení způsobit u cílové skupiny, řízení a vyhodnocování kampaní. Umožňuje firmám lépe měřit dopad reklamy a optimalizovat rozpočty iaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranyvyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
platí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteříotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotouznačky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémlaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazíchi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu adefinované hodnoty nám pomáhají orientovat se ve složitých situacích, stanovovat priority a jednatstrategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasurozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu ;
nákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálumarketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, které generují(cash flow). Ve firmách se navíc přidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování okombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebúčinek než klasická reklama. Klíčem k úspěšné spolupráci je autenticita, hodnotová shoda a správné. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší účinek než klasická reklamaInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou ;
optimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovéoptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingové segmentaci ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřpraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce smarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchznalosti s praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je toB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenství ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnéfaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchkonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačíúspěšnost. Důležitým faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízeníEngine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledáváníkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci srozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ipilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci ;
jejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) ječleny týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích – ať už partnerských, přátelských neboosobnosti, temperamentu, sebepoznání a jejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivé členy týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích ;
neoddělitelnou složkou úspěchu v e-commerce. Důležitými nástroji jsou SEO (organické vyhledávání), PPC reklama. Důležitými nástroji jsou SEO (organické vyhledávání), PPC reklama (Google Ads, Sklik), produktové kampaně, ekošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-howprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a ;
vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k akčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojeníakčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojení profesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu