efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládatprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat ;
Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdosah, zapojení fanoušků a buduje důvěru ke značce. Reklama na Facebooku je výkonným nástrojem pro. Pomocí Meta Ads Manageru lze vytvářet efektivní reklamní kampaně, které vedou na web, e-shop, formulář, událost nebo přímo podporují nákup. Možnosti jsou široké: od jednoduchých obrázkových a video reklam ;
marketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnízákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodnístrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílená. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové pro ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdadigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní nasloucháníproto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategiePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) anebo úřady. Význam auditu nespočívá jen v kontrole, ale především v prevenci, posílení důvěryhodnosti ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujecelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhupomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento modelpodporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu jeprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jetím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechádlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizace(assessorů), kteří dokážou chování účastníků vnímat v kontextu reálných pracovních situací, nikoliv jensystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vřízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předatinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má konkrétní sdělení způsobit u cílové skupiny, řízení a vyhodnocování kampaní. Umožňuje firmám lépe měřit dopad reklamy a optimalizovat rozpočty i ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se častoklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkanejvětších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není jen ten, kdo dokáže dobře ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnu ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkyúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimispočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci taknebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
Techniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímcelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímpředstavují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholením efektivní přípravy, aktivního ;
i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životětvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímzaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytré ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. V, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálučíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V modernímmarketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, které generují ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebúčinek než klasická reklama. Klíčem k úspěšné spolupráci je autenticita, hodnotová shoda a správné. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší účinek než klasická reklamapozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes ;
, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přioptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovétou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu