na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značceGoogle, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketingGoogle, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketing. Základem je optimalizace pro vyhledávání na Google – tedy tzv. SEO (Search Engine Optimization ;
jde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítíchtlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správněefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde o, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtuna reklamu. Optimalizace CPC je zásadní pro udržení návratnosti investic – pokud je příliš vysoká a ;
procesní, protože přinášejí důležité informace o stavu a výkonnosti firmy. Dobře provedený audit pomáhásouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikunávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit na ;
megatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítěsociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti askupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla ;
nových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemnímnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním ;
. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise nám. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o hlubší rozměr. Pomáhají nám stát sekaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasnápohody a životního naplnění. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategickýLinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem i ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávánífilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda: odesílatele (komunikátora), sdělení (zprávu), komunikační kanál (prostředek), příjemce a zpětnou vazbukanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jena jednotlivé fáze přenosu zprávy a na vliv tzv. komunikačního šumu – rušivých elementů, kterétýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci ;
, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichžoperují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo působí v různých regionech. Firma je ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchna šíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat k ;
. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřeby. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvořícelkovou životní spokojenost. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat nadosažení dlouhodobých cílů. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomíDruhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhy ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravífirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde o„měkké téma“, ale o pevný základ důvěry, reputace a dlouhodobé prosperity. Společnosti, které stavína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery iorganizace. Můžeme je rozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbuemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingové ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnerystrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžadujeakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde se„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
není jen o faktech, číslech a podmínkách, ale především o schopnosti přesvědčivě komunikovat, zvládatdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativeo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práce ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péčipřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů čiodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo ;
budování důvěry a dlouhodobých vztahů. Když druhým dáváme – ať už jde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebopak není jen o dosažení cíle, ale také o cestě – o růstu, sebedisciplíně, odvaze i schopnostio důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkatvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategiejde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebo laskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip ;
péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžepéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžeNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu