prostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovatje cíleně trénovat, rozvíjet prostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešnímDruhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhy ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Businesstestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti Facebook. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky.Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaň ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datdlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepšísilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, býtstrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílená ;
narušují či zkreslují přenos informace. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatná. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatná kvalita spojení), jazykové (neporozuměnívztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje.Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovým ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) apodporu dlouhodobé udržitelnosti a konkurenceschopnosti firmy. Kombinace více typů auditů v ;
zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plněpomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tyto, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu, spokojenost a vnitřní štěstí. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede kevize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodouvšak může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolů, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavenájednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jedlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám imnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmoutzapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, anebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i jednotlivcům budovat ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizacezdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyššívýkonnosti jednotlivců a týmů, ale i v dlouhodobé stabilitě a konkurenceschopnosti celé organizace, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení především ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojenídovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení. Akademie bývají často ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čifirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech aaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčnímobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena natlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnukomunikovat, zvládat emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesprodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Ty musí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřenénejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vtaké řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta k, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty alidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde obchodníci chtějí být úspěšní ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouzetvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhoduje ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkybýt narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem azásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. V. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním ;
, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vměly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovatpříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním neboplánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale ischopnosti ji správně komunikovat a nacenit. V prostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem ;
své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer brandingInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přisegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tuoptimalizovat rozpočty, předvídat výkyvy v poptávce, nastavovat správnou cenu, plánovat kapacity a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu