Finanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatstvíFinanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatstvítvorbu finančního plánu, řízení cash flow, rozpočtování a pravidelné vyhodnocování pomocí controllingu. Správně zpracovaný finanční plán je nástrojem pro strategické rozhodování, minimalizaci rizik afinančního plánu, řízení cash flow, rozpočtování a pravidelné vyhodnocování pomocí controllingu. Správně ;
Marketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie a marketingový plán jsou základními stavebními kameny každého úspěšného podnikánívhodných kanálů a tvorbu obsahu. Strategii převádíme do konkrétního marketingového plánu s jasnědefinovanými kroky, rozpočtem a metrikami pro vyhodnocování. Každý plán je individuálně přizpůsoben ;
, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie. Kvalitní podnikatelský plán slouží nejen jakotaké analýzu trhu, konkurence, financí, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategiezákazníky, nastavit realistické cíle a konkrétní kroky, jak jich dosáhnout. Tvorba podnikatelského plánu, jak jich dosáhnout. Tvorba podnikatelského plánu a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale. Kvalitní podnikatelský plán slouží nejen jako kompas pro samotného podnikatele, ale také jako důležitý ;
vedení týmů směrem k výsledkům. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu vpřed. Chcete mít jasný směr a ;
Obchodní strategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodnístrategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodní strategie, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhonabízejí a jakým způsobem chtějí dosahovat výsledků. Obchodní plán pak tuto strategii převádí doa školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivní ;
koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet si disciplínu i. Naše školení a koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet ;
ověřit svou myšlenku bez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) jebez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) je komplexnější nástroj ;
Dovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojeDovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojemanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme nakontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na ;
Reklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plánReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán Reklamní kampaňreklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivéaktuálních kampaní. Publikační plán zajišťuje konzistenci komunikace, lepší plánování zdrojů akampaně, silné slogany, identifikovat trendy a vytvářet publikační plány, které zvyšují dosah, důvěru i ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvojeMeditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů apomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytopohodě a osobnímu růstu. Tyto principy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen ;
marketingového poradenství firmám pomáháme vytvořit smysluplné strategie, navrhnout marketingový plánmarketingový plán, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a ;
Psychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejníargumenty Psychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejnípřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýkonzistentním přístupem. Důležitou součástí psychologie prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Ty, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
. Strategie růstu v e-commerce často zahrnuje i rozšíření do dalších prodejních kanálů – jako jsou onlinerozšíření do dalších prodejních kanálů – jako jsou online tržiště (např. Amazon, Alza, Mall ;
strategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní a cílený plán, který. Online obchodní strategie zahrnuje nastavení cenových modelů, distribučních kanálů, prodejníchcílený plán, který propojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostorukanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou ;
tomu, jak tyto nástroje správně používat. Naučí je analyzovat trh, efektivně tvořit marketingový plánmarketingový plán, zacílit komunikaci i rozvíjet produkty tak, aby měly šanci uspět. Marketing není jen ;
plán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růstoblasti a potenciál každého účastníka. Díky tomu lze efektivně nastavit individuální rozvojový plán ;
nových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobré, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobré poradenství není o "hotových ;
strategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji novéhokonkurenční výhodu a vytvořit silnější strategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi ;
nezávislosti je nezbytné vytvořit si jasný plán, který zahrnuje správné rozdělení příjmů, kontroluneočekávaných výdajů a stresu. Pro dosažení finanční nezávislosti je nezbytné vytvořit si jasný plán, který ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu