nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prona zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcehraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prona zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostizcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývoj ;
stále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládáníkognitivní inteligence (IQ) hrají stále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost ;
, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodníslužbách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní fotografie, které tvoří vizuální identitu značky a ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
digitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní naslouchánívhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství anových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání novýchpříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníkonkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji novéhoaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostnení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častoklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkanámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahkomunikovat, zvládat emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není oPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejní ;
vyústěním partnerské konverzace. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roliuzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roli. Od prvního kontaktu přes, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
investice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přikaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vje klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorikahraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novérůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
produktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Searchviditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search Engine Optimization), které určují, jak ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu