a podporuje celkovou životní pohodu. V rámci našich programů se zaměřujeme na podporu osobnípodporuje celkovou životní pohodu. V rámci našich programů se zaměřujeme na podporu osobní ;
v Brně a Praze představují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemnísilné, motivované týmy a připravit manažery na výzvy současného trhu. Zaměřujeme se na efektivní avést lidi, rozhodovat, řídit změny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně vBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Vzdělávací kurzy v Brně a Prazepřipravit manažery na výzvy současného trhu. Zaměřujeme se na efektivní a cílený rozvoj manažerů ;
projev. Na našich školeních a kurzech rozvíjíme prezentační dovednosti tak, aby každý účastník umělzaujmout, budit důvěru a přesvědčit. Zaměřujeme se na rétoriku, vyjadřování, práci s trémou i zvládánízážitek. Prezentační dovednosti mají přímý dopad na obchodní úspěch, důvěryhodnost i osobní značku. Chcete, gestikulace i neverbální projev. Na našich školeních a kurzech rozvíjíme prezentační dovednosti tak, aby každý účastník uměl zaujmout, budit důvěru a přesvědčit. Zaměřujeme se na rétoriku, vyjadřování ;
nové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. NaInovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novéprodukty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nanašich školeních a kurzech se zaměřujeme na inovační strategie růstu, které podporují jak zlepšenístávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacím ;
, hodnocení a dlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmynebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcinašich školení, konzultací a koučinku se zaměřujeme na rozvoj těchto manažerských dovedností, kterédlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemníkonflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámci našich školení ;
, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchvýhodě. Jednou z nejuznávanějších metod zlepšování kvality je filozofie Kaizen, která klade důraz na. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, která staví na principu, že skutečné zlepšení začíná tamve firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvalitymanagement kvality má přímý dopad na spokojenost zákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita není ;
komplexnější nástroj, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopititerativní přístup ke strategii. Metoda Lean Startup, kterou popularizoval Eric Ries, staví na principech). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktexistuje skutečný zájem. Místo plýtvání časem a penězi na vývoj složitých řešení, která nikdo nechce, serůst. V rámci našich kurzů, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas ;
zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízíme poradenství, školení i praktický mentoring v oblasti Lean managementu a procesního řízení.Lean management a Lean Six Sigma jsou osvědčené metody moderního řízení zaměřené na efektivituhodnotu pro zákazníka. Lean management staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečnýchkvality a snižování chybovosti v procesech. Společně tvoří silný rámec pro zlepšování výkonnosti aztráty a jak je možné je eliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovat ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubekomunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních akonzultacích se zaměřujeme na moderní formy marketingové komunikace, přičemž klademe důraz na marketing napotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a ;
, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáhámemanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme naudržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti v oblasti projektového řízení nebokontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Narizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchnašich kurzech a školeních se zaměřujeme na všechny aspekty projektového managementu – od stanovení cílů ;
povědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu naInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuúspěšné prezentace. Měl by obsahovat profesionální logo, stručný a výstižný bio text, odkazy na web ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jeinspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, atím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdojmu. Měl by obsahovat kvalitní logo, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na webfirmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes. Zásadní je pravidelnost, autenticita a důraz na přidanou hodnotu pro sledující. Kvalitní obsah zvyšuje ;
základě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítiwebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita azákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítiwebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita aGoogle, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketing ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítíchMěření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akciza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidí ;
poctivý obraz hospodaření firmy v souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, nakodexy. Dále lze audit rozlišit na interní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizaceinterními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezi ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylareklamní kampaň skutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělení a. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmiv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocía autenticity. Tyto megatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na ;
vynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaismysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čempodporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubili ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporují, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběsměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci vnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu