impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládat. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyefektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipdané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidskýmosobní síly. Znamená vědomí vlastní hodnoty, schopností a kompetencí. Sebevědomý člověk si stojí za svými ;
Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdojmu. Měl by obsahovat kvalitní logo, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na webfirmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes. Zásadní je pravidelnost, autenticita a důraz na přidanou hodnotu pro sledující. Kvalitní obsah zvyšuje ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenáfilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma zaměří. Každý segment vyžaduje, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové pro ;
vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje.prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdakanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jena jednotlivé fáze přenosu zprávy a na vliv tzv. komunikačního šumu – rušivých elementů, kterédigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní naslouchání ;
poctivý obraz hospodaření firmy v souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, nakodexy. Dále lze audit rozlišit na interní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizaceinterními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezi ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižuje. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci icelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhu. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise nám ;
operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo působí v různých regionech. Firma je, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existujepodporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebopůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jeinspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, atím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenísituací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacípomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí na ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebopříležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvkymarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve. Pomáhá marketérům i obchodníkům strukturovat komunikaci tak, aby krok za krokem vedla potenciálního ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkaspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenískutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřerozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často ;
efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativedruhé strany a efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNAemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci na ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkypřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimimusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získá ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kzaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčním prostředí nestačí „umět prodávatTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholením ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravétvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategie ;
zásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. V, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyna lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravímorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím ;
-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnostfirmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmyčíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V moderním ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu