LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Měl byjednotlivce. LinkedIn je také klíčovým prostorem pro rozvoj kariéry – osobní i manažerské. Umožňujeobchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnýmivytvořený LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Mělfirmy nebo jednotlivce. LinkedIn je také klíčovým prostorem pro rozvoj kariéry – osobní i manažerské ;
výsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládánímvýsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládáním ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
druhy, které ovlivňují nejen osobní, ale i profesní život. Vedle kognitivní inteligence (IQ) hrají, ať už osobních, nebo profesních. Umožňuje budovat důvěru, pracovat se zpětnou vazbou, zvládatosobní síly. Znamená vědomí vlastní hodnoty, schopností a kompetencí. Sebevědomý člověk si stojí za svýmizáklad osobního i profesního růstu. Tyto dovednosti nejsou dané – lze je cíleně trénovat, rozvíjetinteligence zdůrazňuje různé její druhy, které ovlivňují nejen osobní, ale i profesní život. Vedle ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepšístrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenámarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění ;
komunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těladůležitá nebo citlivá sdělení je vhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychléprojev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těla, mimika, gestikulace, intonace) nebovhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvojeMeditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuhlubšího smyslu života jako k cestě k vnitřní rovnováze, duševní pohodě a osobnímu růstu. Tytoprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů avědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižuje ;
osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvkyaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejníargumenty Psychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejnípřesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky ;
uzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěintegrovat do svého stylu řízení, komunikace a osobního rozvoje. Budování přitažlivé osobní značkyúspěšní jsme v osobním i profesním životě. Tyto prvky nelze oddělovat – tvoří vzájemně provázanýumět tyto principy nejen pochopit, ale i integrovat do svého stylu řízení, komunikace a osobníhorozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje asvědomí Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje asvědomí Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní hodnoty, životní hodnoty, postoje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celés respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovat ;
, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálu. Ať už jde o investice do nemovitostí, akcií, podnikání nebo vzdělání a osobního rozvoje, vždy bypříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním neboa naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Prahakombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem ;
jen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svouprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímstorytellingu, osobního příběhu nebo recenze dokáží influenceři vytvořit emocionální vazbu mezi značkou apodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace k. Dnešní zákazník očekává autenticitu, osobní přístup a reálnou hodnotu. A právě to influenceři díky své ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na, marketingová automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůTypologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůSebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás máunikátní osobnost, způsob myšlení, cítění, rozhodování a komunikace – a právě pochopení těchto rozdílů jezákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultací ;
osobního růstu a změny, kteří přinášejí životní koučink online jako dostupnou a účinnou cestu k, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilujía najít rovnováhu mezi osobním, pracovním a rodinným životem. Koučink vychází z partnerského vztahuprofesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z oblasti psychologie, businessu a osobního rozvojeKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Jsme průvodci osobního růstu a změny, kteří přinášejí životní ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodej, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnout pružnou spolupráci bez. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchpředstavuje cestu k osobnímu nebo profesnímu růstu prostřednictvím cílené podpory. Kouč pomáhá ;
manažery, lídry a podnikatele, ale i pro jednotlivce usilující o osobní růst a správná rozhodnutípodnikatele, ale i pro jednotlivce usilující o osobní růst a správná rozhodnutí. Kritické myšlení ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu