, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přinášítrhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přináší ještě většípřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas i. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servismožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá ;
ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chování. Lidé s vysokou sebedůvěrou působí klidně, rozhodně a motivovaně – což inspiruje ostatní. Sebeovládání. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoříchování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy ;
Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodnífotografie, které tvoří vizuální identitu značky a často jako první oslovují návštěvníka stránky. Prezentace ;
vzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovatrelevantní, přínosný a přítomný tam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje.zákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodnístrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílená ;
Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovýmdojde k porozumění, sladění očekávání a hladké spolupráci, nebo naopak ke konfliktům, nedorozuměním a: odesílatele (komunikátora), sdělení (zprávu), komunikační kanál (prostředek), příjemce a zpětnou vazbukanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace ssouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nasoulad činností organizace s interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání jesystémy, zabezpečení dat, procesy související s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoživotě podporuje soustředění, snižuje impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s většímvize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujemednešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledání ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení aprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolyMaticová, funkcionální, plochá a liniová organizační struktura podniku - typy organizačníchstruktur Maticová, funkcionální, plochá a liniová organizační struktura podniku - typy organizačníchodpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační toky ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoudlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám ijednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
Assessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnancůAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnanců Assessmentcentrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje provýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenísituací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají ;
a manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxíBusiness management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy a business development patří k základním pilířům úspěšného řízenífirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo ;
srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní skonkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástrojeakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má své ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřemotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena natlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat ss námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednáváníKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovalyklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcemtyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry a ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopefektivní přípravy, aktivního naslouchání, zvládání námitek a správné argumentace. Schopnost úspěšně dovéstdobě, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnostzahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotou, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujesilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme adávají bez očekávání, ale s jasným záměrem tvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvalityrozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimiz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízenífinancí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a zhodnocení majetku – všechna tato tématatvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele nebofirmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat ;
pracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní amyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influencery, posilovat loajalitu zákazníků a zvyšovat konverze. Je důležité pracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní a angažované publikum. Právě ti dokáží ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu