partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing je ;
. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde seekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde se statistika ;
emocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovézákazníky a je více emocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcestrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžadujehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery ;
(PA), nebo pokročilý nástroj Semrush, který nabízí podrobný přehled o klíčových slovech, konkurencivytvoření povědomí, vyvolání žádoucích emocí, přesvědčení o kvalitě a vytvoření loajální komunity, který nabízí podrobný přehled o klíčových slovech, konkurenci, organickém dosahu a technických, přesvědčení o kvalitě a vytvoření loajální komunity. Metoda EquiTrend slouží ke kvantitativnímu ;
jak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTIvlastního osobnostního typu přináší benefity jako větší spokojenost v práci, lepší rozhodování oporozumět tomu, jak lidé vnímají svět a jak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu aspokojenost v práci, lepší rozhodování o kariéře, efektivnější řízení času a energie, snížení stresu a ;
geografických omezení. Dobře navržený e-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupním-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupním košíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje ;
nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměnísobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečněpráci. Životní koučink je především o porozumění sobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás ;
rychlou a efektivní cestou, jak získat expertní pohled zvenčí. Ať už jde o byznysové strategie– ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové znalosti. Online školení. Online poradenství je rychlou a efektivní cestou, jak získat expertní pohled zvenčí. Ať už jde okontinuální učení a rozvoj – ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové ;
strategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cíli. Není to jen obudování povědomí, ale o reálném růstu – zvýšení tržeb, konverzí, loajality zákazníků a efektivitě nákladůfunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM. Není to jen o budování povědomí, ale o reálném růstu – zvýšení tržeb, konverzí, loajality zákazníků akanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou ;
není jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyrozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužímarketingový výzkum – nástroj, který poskytuje informace o trhu, konkurenci, zákaznickém chovánícílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naMarketing není jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit ;
zisk – tedy kolik korun zůstane firmě z každé vydělané stokoruny po odečtení všech nákladů. Jde oaktiv (ROA) a vlastního kapitálu (ROE), které poskytují širší obraz o efektivitě využití majetku apo odečtení všech nákladů. Jde o jeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnostidůležité také ukazatele rentability aktiv (ROA) a vlastního kapitálu (ROE), které poskytují širší obraz o ;
manažery, lídry a podnikatele, ale i pro jednotlivce usilující o osobní růst a správná rozhodnutípodnikatele, ale i pro jednotlivce usilující o osobní růst a správná rozhodnutí. Kritické myšlení ;
Řízení lidských zdrojů je klíčovým prvkem úspěšného a udržitelného rozvoje každé firmy. Nejde jen oadministrativní činnost, ale o strategické partnerství, které pomáhá vytvářet motivované, kompetentní anových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří kvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebolidé cítí respektovaní, rozvíjení a oceňovaní. Řízení lidských zdrojů tak není pouze o výkazech ;
fyzická a psychická kondice rozhodují o tom, zda dokážeme dlouhodobě podávat stabilní výkony, čelituchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnouodpočinkem, vědomé řízení stresu, schopnost regenerace i vědomou péči o svou psychiku. Manažeři ajen o tvrdé práci a výsledcích, ale i o schopnosti pečovat o sebe a udržet si zdraví. Koučink ajejich autoritu i důvěru. Pečovat o zdraví proto není ztrátou času, ale chytrou investicí do ;
o spolupráci se známými osobnostmi, jde především o budování vztahu, vytváření kvalitního obsahu apřemýšlí o tom, jak být influencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působípotenciál, získávají konkurenční výhodu. Influencer marketing ale není jen o spolupráci se známýmiosobnostmi, jde především o budování vztahu, vytváření kvalitního obsahu a správnou komunikaci sesilné propojení s komunitami a cílenou komunikaci. Stále více lidí také přemýšlí o tom, jak být ;
, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní fyzickési člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o soběvzdělávacího programu. Sebezdokonalování není o dokonalosti, ale o růstu. Podporujeme firmy a jednotlivcerozhodování, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastnítak, aby si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o ;
finanční nezávislosti a naplněnému radostnému životu. Tyto pojmy nejsou pouze o materiálních hodnotách, ale o celkovém přístupu k životu, kdy finance slouží jako nástroj k dosažení většího klidu, svobody. Bohatství není jen o vysokém příjmu, ale také o schopnosti efektivně řídit své finance, investovat spojmy nejsou pouze o materiálních hodnotách, ale o celkovém přístupu k životu, kdy finance sloužíkterého může růst naše bohatství a blahobyt. Bohatství není jen o vysokém příjmu, ale také o schopnosti ;
umět si jich vážit, mít přehled o svých příjmech a výdajích, umět plánovat, investovat a tvořitgramotnost je základem. Pokud jí nerozumíme, můžeme o peníze snadno přijít. Pokud ji ovládneme, stávajívážit, mít přehled o svých příjmech a výdajích, umět plánovat, investovat a tvořit rezervy. Základemzákladem. Pokud jí nerozumíme, můžeme o peníze snadno přijít. Pokud ji ovládneme, stávají se peníze ;
okamžicích, kdy okolí pochybuje. Umění vítězit se dá naučit. Nejde jen o soutěže nebo sport– vítězství je i o dosažení osobních a profesních cílů, překonání sebe sama a naplnění vlastního potenciálupochybuje. Umění vítězit se dá naučit. Nejde jen o soutěže nebo sport – vítězství je i o dosažení osobních a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu