podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze z výkonu, ale i z vnitřního klidujednotlivců, ale i manažerů a podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze zvýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro ;
několik typů organizačních struktur, z nichž každá má své výhody, omezení a vhodnost podlevelikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelůpůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní. vedoucího oddělení a projektového manažera. Tento model umožňuje efektivní využití kapacit amezi prioritami. Výběr vhodné organizační struktury by měl vycházet z důkladné analýzy cílů firmy ;
dlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám inebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i jednotlivcům budovat ;
. Účastníci – ať už podnikatelé, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu ;
akviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má své. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firem, startupů a značek, které chtějí „vybočit z– Interest – Desire – Action) je jeden z nejklasičtějších modelů zákaznického rozhodovacího procesuprostředí. Každý z těchto konceptů má své specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakrozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často. Investice do rozvoje obchodních dovedností prostřednictvím školení a obchodních akademií není ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednáváníneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebodovednost, kterou je možné a nutné systematicky rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení ;
vytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta zahrnuje schopnost budovat ;
zase přináší důvěru, stabilitu a respekt. Spokojenost je vnitřní stav, který nevzniká z vnějšíhouznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujevnitřní stav, který nevzniká z vnějšího uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svýmirozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
z momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami ajsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Profirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ohodnotami. Lídři se silným svědomím jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli ;
jen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svoudigitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizníchobrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svou přirozeností, autenticitou a konzistentní ;
segmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtscénářů, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být tou, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování ;
B2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíporadenství, workshopy a školení pomáhají firmám porozumět rozdílům mezi B2B a B2C marketingem aneustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímu ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchškolení akvizičních dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. ÚspěšnáAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
“ vedoucí k nalezení kořenové příčiny problému. Ishikawa diagram neboli rybí kost slouží ksystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují náklady, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik je5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „proč“ vedoucí k nalezení kořenové příčiny problému. Ishikawapro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a její, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívajínedostatcích webu. Při tvorbě produktové strategie je užitečné vycházet z analýz a strategických modelů ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůTypologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůSebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás másystém vychází z Jungovy teorie psychologických typů a pomáhá porozumět tomu, jak lidé vnímají svět aa slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinný ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty adůvěryhodnosti. K tomu slouží i důraz na bezpečnost (certifikáty SSL, zabezpečené platby), kvalitní) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěnébezpečnost (certifikáty SSL, zabezpečené platby), kvalitní popisy produktů, profesionální fotografie ;
vizualizovat a pochopit vlastní životní rovnováhu. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, prácepostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení tohoa najít rovnováhu mezi osobním, pracovním a rodinným životem. Koučink vychází z partnerského vztahuprofesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z oblasti psychologie, businessu a osobního rozvoje. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, práce, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu