• Akceptujeme

    13.02.2018 Čím mohou hosté u nás platit?

    Odpověď od Ing. Martin Hedvičák - Měšťanský dům: Akceptujeme kreditní karty, stravenky a samozřejmě hotovost.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Nové sáčky a starý vysavač

    25.04.2018 MOHU NOVÉ FILTRAČNÍ SÁČKY PREMIUM FP200POUŽÍT TAKÉ DO SVÉHO STARŠÍHO MODELU VYSAVAČE KOBOLD?

    Odpověď od VORWERK CS k.s.: Bohužel ne. Tyto 3v1 filtrační sáčky Premium FP200jsou speciálně navrženy pro vysavač Kobold VK200. Filtrační sáčky pro váš model vysavače Kobold si můžete objednat prostřednictvím svého obchodního zástupce, na zákaznických centrech Vorwerk, přes bezplatnou zákaznickou linku 800 168 987 nebo v našem internetovém obchodě.

  • Teleskopická rukojeť

    25.04.2018 PROČ NENÍ TELESKOPICKÁ RUKOJEŤ VSAZENA DO VYSAVAČE KOBOLD VK200PŘI JEHO DODÁNÍ?

    Odpověď od VORWERK CS k.s.: Vysavač Kobold VK200 je dodáván s demontovanou teleskopickou rukojetí proto, aby byl dodací proces pro naše zákazníkycomožná nejrychlejší a nejpohodlnější. Naši zákazníci mohou teleskopickourukojeťnasadit sami snadno a rychle – jednoduše ji zasuňte do těla přístroje. Váš obchodní zástupce vám s tím samozřejmě velice ochotně pomůže.

  • Sací výkon

    25.04.2018 JAK SE VORWERKU PODAŘILO ZVÝŠIT SACÍ VÝKON VYSAVAČE KOBOLD VK200, KDYŽ JE JEHO JMENOVITÝ PŘÍKON NIŽŠÍ NEŽ U PŘEDEŠLÝCH MODELŮ?

    Odpověď od VORWERK CS k.s.: Naše vývojové oddělení v německém Wuppertalu neustále pracuje na optimalizaci všech našich produktů. Náš nový, vysoce účinný motor, který byl vyvinut pro vysavač Kobold VK200, optimalizuje proudění vzduchu vysavačem - podobně jako je tomu u testů automobilů v aerodynamickém tunelu. To bylo možné také díky optimalizovanému designu a sání jednotlivých nástavců.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu