• Rekuperace

    19.07.2018 Můžu si otevřít okna, když je rekuperační jednotka v provozu?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Okna si samozřejmě otevřít můžete! Pokud to však uděláte v zimě, systém rekuperace ztrácí smysl. Navíc, po instalaci systému zjistíte, že doma máte tak svěží vzduch, že vás ani nenapadne okno otevřít. Většina z nás nežije na horách ani u moře a otevřené okno a průvan zejména ve městech a při nepříznivých klimatických podmínkách znamená nechat dovnitř proniknout prach, smog, alergeny, a nikoli čerstvý svěží vzduch.

  • Městská doprava

    27.08.2019 Jak se k vám dostanu?

    Odpověď od Divadlo Kalich: Nejbližší stanice metra: Můstek (linky A, B), Muzeum (linky A, C), Národní třída (linka B), Karlovo náměstí (linka B). Nejbližší stanice tram: Vodičkova, Lazarská, Spálená, Národní třída, Václavské nám., Karlovo nám.

  • Ochrana podlahy a lišt při použití lepicí pásky

    10.02.2024 Jak zabezpečujete, aby lepicí páska nepoškodila podlahu, a co děláte pro ochranu podlahových lišt?

    Odpověď od Malířské práce - Hervert & Jašek: Při výběru lepicí pásky preferujeme varianty, které se snadno odstraňují a minimalizují stopy na podlaze a lištách. Během aplikace dbáme na opatrné postupy, abychom předešli možnému poškrábání nebo otiskům na podlaze. S precizností oblepujeme podlahové lišty a další části, abychom zajistili, že zůstanou nepoškozené a udrží si svůj původní vzhled během celého malování.

  • Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    01.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu