• Jaký interiér je ergonomický?

    01.12.2016 Jaký interiér je ergonomický?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: S přímými průchody od oken, dveří, s nekluznou podlahou, s neklouzavými koberci, s nábytkem bez ostrých hran a rohů, s kvalitním celkovým i místním osvětlením, se sníženou hlučností technickými prostředky, dobře čistitelný.

  • Zařízení domácnosti pro vysoké lidi

    01.12.2016 Mají dnes lidé měřící kolem dvou metrů větší problém optimálně si zařídit domácnost než jedinci o něco menší?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, vždy lidé velcí nebo malí, proti lidem s průměrným vzrůstem, mají problémy nejen se zařizováním bytů, ale i přímo s obytnými prostory, jejich výškou, okny, dveřmi. Malí lidé nedosáhnou na okenní kliku, velcí se musí sehnout ve dveřích, ale naopak si bez problémů zavěsí záclony a závěsy bez použití schůdků či štaflí. Takže již standardní stavba se může stát prvním problémem. Vybavení bytu nábytkem bývá pro vysoké lidi dražší. Příplatky jsou u některých prodejců a výrobců za prodlouženou délku kostry postele, vkládacího roštu, s ním kompatibilní matrace, dražší bývají lůžkoviny, přikrývky, povlečení, prostěradlo. A postel, nejen v rozměrech, ale v kvalitě lehací plochy, je nesmírně důležitá pro každého člověka, pro vysoké lidi obzvláště. Páteř vysokých lidí je více namáhána než u lidí menších. Křesla a pohovky se dělají u některých zejména zahraničních firem v rozměrech mini, medi, maxi – takže je možno přímo zakoupit potřebnou velikost. Některé tuzemské firmy vyhoví spotřebiteli zvýšením výšky sedadla pomocí vyšších noh křesla, pohovky. Jen, pokud se s výškou pojí i větší hmotnost, se nesmí, pro vyšší únosnost, zapomenout na zpevnění kostry sedacího nebo lehacího nábytku. A samozřejmě, když je použito více materiálu, bývá cena výrobku vyšší.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu