• Rekuperace

    19.07.2018 Co všechno umí rekuprační jednotka vyvětrat?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Obecně jsou rekuperační jednotky určeny snad pro všechny typy objektů a prostor. Je však třeba vybírat ty správné. Jiný typ je vhodný pro technické prostory s nutností odlučování škodlivin a jiný pro obytné domy a byty. Jednotky WAFE jsou primárně určeny pro prostory určené k bydlení (domy, byty, domovy důchodců, domovy mládeže apod.), školky, školy, kancelářské prostory a administrativní objekty. Jednotky však lze použít i ve výrobních prostorách, tzv. čisté výrobě (přesné montáže, laboratoře, plnicí linky apod.).

  • Městská doprava

    27.08.2019 Jak se k vám dostanu?

    Odpověď od Divadlo Kalich: Nejbližší stanice metra: Můstek (linky A, B), Muzeum (linky A, C), Národní třída (linka B), Karlovo náměstí (linka B). Nejbližší stanice tram: Vodičkova, Lazarská, Spálená, Národní třída, Václavské nám., Karlovo nám.

  • Ochrana podlahy a lišt při použití lepicí pásky

    10.02.2024 Jak zabezpečujete, aby lepicí páska nepoškodila podlahu, a co děláte pro ochranu podlahových lišt?

    Odpověď od Malířské práce - Hervert & Jašek: Při výběru lepicí pásky preferujeme varianty, které se snadno odstraňují a minimalizují stopy na podlaze a lištách. Během aplikace dbáme na opatrné postupy, abychom předešli možnému poškrábání nebo otiskům na podlaze. S precizností oblepujeme podlahové lišty a další části, abychom zajistili, že zůstanou nepoškozené a udrží si svůj původní vzhled během celého malování.

  • Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    01.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu