• HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 2. Udělají se hemeroidy znovu?

    Odpověď od ProctoClinic: Nelze pacientovi garantovat, že se mu hemoroidy znovu neudělají. Ve velké míře to však závisí také na pacientovi. Zdali si upraví stravovací návyky a životosprávu. A svoji roli hraje také dědičnost.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?

    Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Jiné turbo?

    16.03.2018 MOHU NAMONTOVAT TURBO Z JINÉHO MOTORU?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne, pokud nemají totožné OEM číslo resp. číslo výrobce TD. I když mohou mít stejnou zástavbu, termodynamicky se liší (mají jinou charakteristiku).

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu