• Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

  • Rekuperace - WAFE 350 EFS

    19.07.2018 Kolik stojí rekuperační jednotka WAFE 350 EFS?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Cena rekuperační jednotky WAFE 350 EFS je 86.900,- Kč bez DPH. Na cenu ventilačního systému s rekuperací je nutné hledět komplexně. Doporučujeme hodnotit následující: Pořizovací náklady - ty zahrnují vždy cenu jednotky, cenu doplňků k jednotce, cenu projektu, cenu rozvodů vzduchu s instalačním příslušenstvím a cenu instalačních prací. WAFE nabízí vždy komplexní řešení, které si může zákazník porovnat s konkurencí. Naší filozofií je vysoká kvalita, čemuž odpovídá i výběr komponentů. Věříme, že na srdci ventilačního systému - rekuperační jednotce - není rozumné šetřit, a proto nabízíme prémiový výrobek. Provozní náklady rekuperace - porovnávejte cenu filtrů, frekvenci jejich výměny, snadnost údržby a celkovou účinnost systému. Celkový efekt rekuperace na snížení energetické náročnosti budovy ovlivňuje spotřeba elektřiny, kterou rekuperační jednotka při nastaveném průtoku vzduchu potřebuje. Vysokou energetickou účinnost jednotek WAFE umožňují kvalitní ventilátory německých výrobců a EFS systém, díky němuž jednotka v zimě nepotřebuje předehřev. S WAFE nepotřebujete používat ani zvlhčovače vzduchu, protože entalpický systém pomáhá udržovat vlhkost na přirozené úrovni. Záruční podmínky - WAFE nabízí standardní záruční dobu na rekuperační jednotku 2 roky. Při využití našeho programu WAFE LongLife Warranty můžete prodloužit záruku jednotky až na 5 let. Možnosti čerpání dotací - nezanedbatelným parametrem je možnost využití programu Nová zelená úsporám. NZÚ umožňuje čerpání dotace až do výše sto tisíc korun pro ventilaci s rekuperací v případě rekonstrukcí. Celková dotace na snížení energetické úspory novostaveb s rekuperací je až čtyři sta tisíc korun. Ne všechny ventilační systémy s rekuperací splňují podmínky pro čerpání. Jednou z podmínek je například minimální účinnost rekuperační jednotky - aktuálně na úrovni 75 % pro centrální systémy a 70 % pro decentrální (lokální) systémy.

  • Rekuperace

    19.07.2018 Můžu si otevřít okna, když je rekuperační jednotka v provozu?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Okna si samozřejmě otevřít můžete! Pokud to však uděláte v zimě, systém rekuperace ztrácí smysl. Navíc, po instalaci systému zjistíte, že doma máte tak svěží vzduch, že vás ani nenapadne okno otevřít. Většina z nás nežije na horách ani u moře a otevřené okno a průvan zejména ve městech a při nepříznivých klimatických podmínkách znamená nechat dovnitř proniknout prach, smog, alergeny, a nikoli čerstvý svěží vzduch.

  • Uplatnění benefitů on-line

    27.08.2019 Mohu uplatnit benefity (ISIC, ITIC, ALIVE, ZTP apod.) při nákupu on-line?

    Odpověď od Divadlo Kalich: Benefity lze uplatnit pouze na pokladně divadla.

  • Ochrana podlahy a lišt při použití lepicí pásky

    10.02.2024 Jak zabezpečujete, aby lepicí páska nepoškodila podlahu, a co děláte pro ochranu podlahových lišt?

    Odpověď od Malířské práce - Hervert & Jašek: Při výběru lepicí pásky preferujeme varianty, které se snadno odstraňují a minimalizují stopy na podlaze a lištách. Během aplikace dbáme na opatrné postupy, abychom předešli možnému poškrábání nebo otiskům na podlaze. S precizností oblepujeme podlahové lišty a další části, abychom zajistili, že zůstanou nepoškozené a udrží si svůj původní vzhled během celého malování.

  • Jaká má být lehací plocha?

    01.12.2016 Při ležení na zádech má být páteř při ergonomicky správném ležení ve svém fyziologickém, tedy dvojitě zakřiveném tvaru a při ležení na pravém i levém boku v rovině, jaká má být lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Lehací plocha má být povrchově měkká, dokonale pružně nosná, s rezervou pružení pro obracení, prodyšná a propustná pro vodní páry.

  • Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Jaký má být sedací nábytek?

    01.12.2016 Páteř při ergonomickém sezení má být ve svém fyziologickém tvaru, tedy dvojitě zakřiveném tvaru, jaký má být sedací nábytek?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Základ správného sezení začíná v sedadle. Sedací nábytek má mít takové sedadlo, tak řešené, aby podporovalo správné naklopení pánve (sedět se má na sedacích hrbolech). U čalouněného nábytku je nutné umět správně vybrat čalounické materiály a dobře navrhnout konstrukci čalounění sedadla od nosného základu sedadla až po potahový materiál. Správně vytvořená a výškově umístěná (u pracovních židlí nejlépe výškově nastavitelná) bederní opěrka je, samozřejmě, rovněž důležitá. Ale sedadlo je základ.

  • Jak ergonomicky správně stát při práci doma i na pracovišti?

    01.12.2016 Jak ergonomicky správně stát při práci doma i na pracovišti?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Pracovní plocha musí být v takové výšce, aby lidé při práci stáli a pracovali s kolmou osou páteře a páteř byla ve fyziologickém tvaru, vždy jedna noha má být podepřena a nohy se mají v podepření pravidelně střídat. Ale stejně po delší době při dlouhodobé práci vestoje je riziko vzniku bolesti zad. Proto je vhodné mít výškově stavitelný pracovní stůl a střídavě stát a sedět.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu